tirsdag 4. november 2014

Byggekontrakt signert på helsestudio

Det er mange baller i lufta for tida. Foruten den vanlige hverdagslogistikken, kontaktsamtaler for egne og andres barn, oppgaveinnlevering i forbindelse med studier og referatskriving fra foreldremøter sprenges det på tomta. Ørten lastebillass med masse er kjørt bort mens svovellukta ligger som ei tåke rundt huset. Gravemaskina durer, skraper, løfter og slipper steiner ned, både sent og tidlig. Vi har tegnet flere kjøkken og finpusset de siste detaljene sammen med arkitekten. Kommunen har satt ned nye tomtepinner. I dag måtte kontrakten for selve husbygginga signeres, men i vaset og diskusjonen om dagbøter og en hel haug detaljer glemte min mann å få min signatur før jeg dro til 3T treningssenter for å få litt sårt tiltrengt belastning på musklene mine. Det endte med at min mann kom til 3T, og jeg signerte 10 ark inne på helsestudioet......

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar